Έρευνες: «Ο Απόκρυφος κόσμος των Δελτίων Ειδήσεων»


Χμμμ… αλήθεια, παρακολουθείτε Δελτία Ειδήσεων;
Εγώ ναι, μανιωδώς … αλλά χωρίς φωνή, ελληνιστί στο “mute”.

Τον τελευταίο καιρό βέβαια τα Δελτία Ειδήσεων των τηλεοπτικών καναλιών είναι απασχολημένα με την ειδησεογραφία που αφορά στους ιδιοκτήτες των αντίπαλων καναλιών … η πίτα βλέπετε έχει μικρύνει και «μαρκάρουν» τα κοπάδια τους … συγγνώμη τους τηλεθεατές τους εννοούσα. Ανάμεσα βέβαια στα ρεπορτάζ ξεκατινιάσματος του τί έκανε ο υποκριτής, λαμόγιο, απατεώνας ιδιοκτήτης του αντίπαλου καναλιού, λέμε και καμιά είδηση που να αφορά στο Σύνολο.

Βέβαια δεν τους ενδιαφέρει η είδηση αυτή καθαυτή, άλλωστε δεν υπάρχει ΜΗ κατευθυνόμενη Ενημέρωση, αλλά το να μπορέσουν να περάσουν το Μήνυμα που έχουν σαν αποστολή, κυρίως στην κατηγορία «νεανικό κοινό 15 – 44».

Προσέχετε τα χρώματα των σκηνικών, το φόντο στο παρασκήνιο και, κυρίως, τα χρώματα των γραβατών των παρουσιαστών ή των καλεσμένων;
Μα καλά… τόση σύμπτωση πια… Αφού αν το έχεις στο αθόρυβο, δεν ξέρεις στα σίγουρα ποιο κανάλι παρακολουθείς, τόση ομοιομορφία στους επιτελικούς αξιωματικούς της Προπαγάνδας του Συστήματος.

Πριν λίγο έβλεπα τη συνέντευξη ενός πολιτικού. Μέσα σε 10 λεπτά, ζήτημα να ανοιγόκλεισε τα μάτια του 5-6 φορές. Μιας και πήρα αυτή την ένδειξη, ανέβασα την ένταση για να ακούσω τη φωνή του … ούτε χρώμα, ούτε χροιά, ούτε τίποτα, σαν να διάβαζε ένα ρομπότ χωρίς συναίσθημα.
Μπορείτε να πιάσετε τη μιζέρια και τη ματαιότητα που εκπέμπουν σε έναν Ελληνικό Ψυχισμό που βρίσκεται στα πρόθυρα της κατάρρευσης; Αν τα δελτία ειδήσεων αποτελούν την εικόνα της  σύγχρονης κοινωνίας, ο κόσμος θα έπρεπε να αυτοκτονεί.

Μια στιγμή όμως … αυτό δεν κάνει;

Χμμμ…. μάλλον οι ολοένα και αυξανόμενοι αυτόχειρες των δελτίων ειδήσεων, πριν προβούν στο «απονενοημένο διάβημα», φράση που χρησιμοποιούν ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τα δελτία ειδήσεων, θα έβλεπαν … δελτία ειδήσεων.
Και οι διαφημίσεις; Μα καλά … λες και τα θέματά τους έχουν βγει από τα δελτία ειδήσεων, ή να προγραμμάτισαν ΑΥΤΕΣ τις διαφημίσεις για να ταιριάξουν με τα θέματα του δελτίου.

Χμμμ…. λέτε αυτό να κάνουν, ή μήπως οι διαφημιστές επιλέγουν τα δελτία που θα δώσουν συγκεκριμένα προϊόντα για να διαφημιστούν;
Ποιος ξέρει στα σίγουρα …

1. Δώστε προσοχή στα χρώματα των σκηνικών, των γραβατών για τους άνδρες και των φορεμάτων για τις γυναίκες. Το χρώμα επηρεάζει τον ψυχισμό, τον δικό ΣΑΣ ψυχισμό.

2. Προσέξτε τα πεθαμένα μάτια των καλεσμένων σε σχέση με τα αεικίνητα των παρουσιαστών (είπαμε … οι Παίκτες δεν μπορούν να είναι υπνωτισμένοι, για αυτό και πέφτουν τόσα εκατομμύρια για να δημιουργηθούν Είδωλα που λένε τις ειδήσεις, έτσι ώστε κανείς να μην προσέχει τις … ειδήσεις)

3. Προσέξτε τους τίτλους που συνοδεύουν τα ονόματα των καλεσμένων. Μια μικρή έρευνα επάνω στον καθένα και τον τίτλο του, πολλές φορές μπορεί να βγάλει σε ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ τίτλους που απλά συνοδεύουν ένα Πανεπιστήμιο που έχει τελειώσει, αλλά σε εντελώς διαφορετικό πεδίο από αυτό που δηλώνει, ακολουθούμενο από βαρύγδουπα ακρωνύμια όμως Fht, Krp, Lgn και λοιπά, που στα μάτια του συνταξιούχου που περιμένει να μάθει για τον ΛΑΦΚΑ, φαίνεται τουλάχιστον απεσταλμένος του Θεού.

4. Προσέξτε την υπνωτισμένη, και υπνωτιστική, άχρωμη, χωρίς διακυμάνσεις φωνή των λεγόμενων «διαμορφωτών κοινής γνώμης» (ελληνιστί … opinion makers). Ούτε υπνωτιστές να ήταν! Δε σχολιάζουν την Είδηση … ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ την Είδηση.

5. Η θεματολογία στα δελτία ειδήσεων κυμαίνεται στον τεράστιο αριθμό από 2 έως 5 θέματα των Κόσμου ολόκληρου… της χώρας μας… σιγά μη θέλουν να μάθουμε τι γίνεται και πώς ζει ο υπόλοιπος κόσμος…

6. Δείτε πώς κινούνται οι «Stars» των Ειδήσεων σε Σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης. Σχεδόν πάντα έχουν σελίδες που δεν τις χειρίζονται οι ίδιοι αλλά «φίλοι και θαυμαστές του/της Αυτού Εξοχότητος Newscaster» που πετάνε ένα status ή μια δημοσίευση που τους αφορά και περιμένουν να μαζέψουν likes, follows και λοιπά, από τα 10 και άνω προφίλ που έχει ο καθένας, έτσι ώστε να περάσουν το μήνυμα της εγκυρότητας και της «Αυθεντίας».

7. Προσέξτε τα «τραγουδάκια» των διαφημίσεων που παίζουν στα δελτία. Χαρούμενα τραγουδάκια που σου κολλάνε όλη μέρα στο μυαλό, με εντελώς χαζά σλόγκαν. Ένα αίσθημα χαράς στο οποίο σε παραπέμπει το τραγουδάκι εν μέσω μιας μαύρης μιζέριας των ειδήσεων, σίγουρα θα σε οδηγήσει στο να αγοράσεις το προϊόν για να γίνεις ευτυχισμένος.
Και αν δε γίνεις;

Δε βαριέσαι… Άλλος ένας αυτόχειρας … θα γίνεις θέμα και στα Δελτία Ειδήσεων.
Τα πάντα έγκυρα, αμερόληπτα και φιλικά προς τον Άνθρωπο…

© 2012 Νικόλαος Παναγοδημητρόπουλος

Advertisements

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
This entry was posted in ΕΡΕΥΝΕΣ: "Παράλληλες" Πραγματικότητες and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s