Μάρτιος 2003 – Μάρτιος 2013 … 10 χρόνια ARKADIAN


arkadian

«Ο Πολεμιστής είναι ευγνώμων για την κάθε πτώση του.
Γιατί κάθε πτώση είναι και μια Ευκαιρία να αποδείξει πως έχει την Δύναμη να σηκωθεί.
Πρώτα απ’ όλα στον Εαυτό του…»

Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος

Μάρτιος 2003 – Μάρτιος 2013
10 χρόνια ARKADIAN

Το παιδί μου γίνεται 10 χρονών… και όπως θα ξέρουν τόσο οι εχθροί και οι απλώς αντίπαλοι, όσο και οι φίλοι μου, μπορώ να κάνω ΤΑ ΠΑΝΤΑ για να μεγαλώσουν τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μου παιδιά όπως πρέπει και να γίνουν αυτό που πρέπει να γίνουν …
Φωτεινοί Φάροι για τον Δρόμο του Πολεμιστή

Όπως θα διαπιστώσατε ίσως, τις τελευταίες ημέρες οι αναρτήσεις μου, τόσο στα blog μου όσο και στο Φατσοβιβλίο, είναι λίγο περισσότερο θορυβώδεις απ’ ό,τι συνήθως.
Όσοι φίλοι, αλλά και αντίπαλοι, έχουν την Όραση και την Ακοή, μπορούν να καταλάβουν την διαφορά στον Θόρυβο που κάνει ένας άδειος τενεκές στην κατηφόρα, από την κραυγή των Ομοίων …
… ΑΛΑΛΑΛΑΪ …

10 χρόνια ARKADIAN… δουλεύοντας στην Σιωπή και στις σκιές …
Χμμμ… Μιας και οι καιροί που διανύουμε είναι οι καιροί για τους οποίους προετοιμαζόμασταν, βγαίνουμε πιο «ανοικτά» πλέον… πιο προσβάσιμοι στο ευρύτερο κοινό.
Τόσο στους εχθρούς, όσο και στους φίλους …
Ευχαριστούμε τους εχθρούς που μας εκπαίδευσαν και μας δυνάμωσαν.
Ευχαριστούμε πάνω απ΄ όλα τους φίλους που μας στάθηκαν όταν τους χρειαστήκαμε …

Μάρτιος 2013
Η ΝΕΑ ARKADIAN είναι εδώ …
Σύντομα θα Την γνωρίσετε σε πλήρη μορφή …

Νικόλαος Παναγοδημητρόπουλος

επί προσωπικού:

Είμαι επιχειρηματίας … αλλά δεν έχω πελάτες.
Είμαι δάσκαλος … αλλά δεν έχω μαθητές.
Έχω μόνον φίλους που με πιστεύουν και με εμπιστεύονται …
Έχω μόνον ανθρώπους που πρέπει να αποδεικνύω συνεχώς πως δεν είμαι «φούσκα» που θα σκάσει οσονούπω, αλλά Άνθρωπος που αξίζει την εμπιστοσύνη τους.

Μάρτιος 2003 …
Μπαίνω σε ένα μικρό μαγαζί στην Πραξιτέλους στην Αθήνα, για να αγοράσω χαρτί για τα εξώφυλλα των βιβλίων μου.
Ένας λαμπερός άνθρωπος με ρωτάει:
«Τι το θέλεις το χαρτί αγόρι μου;»
«Είναι για εξώφυλλα των βιβλίων για τους μαθητές μου».
«Τι διδάσκεις;»
«Πολεμικές Τέχνες».
«Θα αναλάβεις τους γιους μου», μου λέει, χωρίς ΚΑΝ να με ξέρει.

Λατρεύω τα παιδιά που έχουν περάσει από τα χέρια μου…
Αλλά εκείνα τα παιδιά και εκείνη την οικογένεια που με έβαλε στο σπίτι τους για να δείξω τον δικό ΜΟΥ Δρόμο, την έχω πάντα στην Καρδιά μου. Γιατί με πίστεψε χωρίς καν να ξέρει το όνομά μου. Και όχι μόνο με πίστεψε, με γνώρισε και στους φίλους τους και όλοι μαζί αποτέλεσαν την πρώτη μου γέννα Πολεμιστών…
Και μπορεί η «μαθητεία» τους να κράτησε λίγα μόνο χρόνια, η Φιλία και η Μαθητεία όμως συνεχίζεται ακόμη… με τους ρόλους Δασκάλου και Μαθητή να εναλλάσσονται. Και ειλικρινά εύχομαι μέσα από την καρδιά μου σε όσους δασκάλους ξεκινούν τον Δρόμο τους, να βρουν τέτοια πρότυπα Μαθητή. Γιατί αυτοί θα τους εκπαιδεύσουν να είναι Δάσκαλοι …

Στον Χρήστο και τον Πέτρο.
Στον Γιάννη και την Στεφανία.

Από τους πρώτους μου Μαθητές – Δασκάλους …

About Nick

Official Website www.arkadian.gr
This entry was posted in Αταξινόμητα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

